Wieża Thane'a & Team

rpg - reddragon - norweskie lesbijki - szybkie samochody - palenie zabija - to od Was zależy, czy to forum wypali

Ogłoszenie

Kolor zielony jest zarezerwowany dla editów administracyjnych.
Give a player a fish, and he’ll probably try to sell it to an NPC fisherman.
Teach a player to fish, and next week he’ll show up with the book, “The Complete Adventuring Fisherman”. He’ll start hunting for some monstrous leviathan to catch and enslave, and he’ll be dual-wielding two fishing poles.



#1 2007-10-30 21:22:30

Thane

Big Badass GM

Punktów :   

Newsy z Przystani.

Od dołu najstarsze


9 marca 2007
Dodalem cos, co moze Was zainteresowac - materialy oraz opis lokacji, na ktorych mozna nosic itemy i tego, co gdzie moze robic item + rozliczanie cen magicznych przedmiotow. Troche zaktualizowalem vampire lorda, ale to jeszcze skonsultuje z H.
MaaDmaN


6 marca 2007
Dobra, duzo ciekawych zmian i aktualizacji, ktore Was zainteresuja w rulez.pdf oraz niewielki dodatek do "O nas bez nas". Ten drugi dzial zostanie mocniej zaktualizowany, gdy bedziemy juz wiedzieli na kogo zostanie wymieniony Vanesco ;) Rezygnuje juz powoli z koncepcji grona sesyjnego, bo tak jak mieliscie je w dupie tak dalej macie i chyba nic tego nie zmieni. Generalnie postanowilem zmienic metagame'owa nazwe kampanii z "Xerrox & Vanesco" na "Potwory i Spółka", zeby bylo prosciej ;) A nazwa ogolna, ze tak powiem klimatyczna bedzie zalezala juz od tego, co aktualnie bede robil, archiwizuje nazwy scenariuszy intryg, ktore piszecie, zeby bylo prosciej kiedys odtworzyc cala historie ;)
MaaDmaN


27 lutego 2007
Wiele zmian na stronie - zmodernizowany dzial "O nas bez nas", zaktualizowany humor z sesji, dodalem takze karty Xerroxa i Vanesco, wszystkie potrzebne materialy rasowe i Arken's Bane, ktory teraz mozecie sobie ogladac w pdf 24h/dobe ;) Wszelkie aktualne informacje napewno tu znajdziecie, wiec zapraszam do czestszego zagladania na strone, beda kolejne aktualizacje, moze nawet grafike zaktualizuje, no i zapraszam powtornie do korzystania z grona sesyjnego, ktore generalnie macie gleboko w dupie ;)
MaaDmaN


22 lutego 2007
Dobiegaja powoli konca "Nieskonczone opowiesci", niedlugo czas przyjdzie na "Glod". Zapraszam powtornie do korzystania z grona sesyjnego. Przypomne, ze szukamy graczki, ktora bylaby chetna z nami grac, tak wiec ruszta tylko ;)
MaaDmaN


13 lutego 2007
H jest juz przeliczony i ma wszystko ok, czekam na przeliczenie Schena na runekennera razem z czarami. Zapraszam powtornie do korzystania z naszego sesyjnego grona.
MaaDmaN


9 Luty 2007
Rozpoczal sie nowy rozdzial kampanii pt. "Nieskonczone opowiesci". Oprocz tego nastapilo przeliczonko, prosze przeliczyc ekwipunek. Wyniki poprosze na gg.
MaaDmaN


13 Styczen 2007
Zapraszam po zbior zasad domowych w pliku pdf: Rulez.
MaaDmaN


7 Styczen 2007
A wiec juz wiemy, ze wniosek moj brzmi nastepujaco:
-Disable Device i Pick Lock zostaja w dalszym ciagu w formie sciagnietej.
-Awarness rozdzielamy powtornie.
-Stealth rozdzielamy analogicznie do Awarness.
-Persuasion ulega rozdzieleniu.
Cale przeliczenie nastapi niedlugo.
MaaDmaN


6 Styczen 2007
Poniewaz nastepna sesja po sesji w lutym to zapraszam do zastanowienia sie nad nastepujacymi kwestiami i wypowiedzenie sie w ich sprawie:
1. Chec zalozenia bloga druzyny i wpisywanie tam informacji, artykulow i materialow zamiast robienia tego tutaj, gdzie ja se moge pisac, a Wy mi odpowiadac mozecie na gg :)
2. Przez przypadek wszedlem znowu na polskie forum AD&D, a ze zapomnialem, jakie haslo mialem do starego konta to zalozylem nowe ;) Tu macie chwalic
3. Myslimy juz od dluzszego czasu ale sie nie namyslilismy w koncu nad tym, czy Search (Int) uwolnic spod Awarness (Wis), why? Ano intelekt magom i pulapkorozbrajaczom sie przydaje, moze wiec warto byloby zostawic im ten bonus? Czy nie kombinujemy i przyjmujemy, ze pulapke trzeba zobaczyc, a nie "aktywnie przeszukiwac" kazdy metr kwadratowy powierzchni plaskiej?
4. Czy uwazacie, ze Disable Mechanism, sciagniecie Pick Lock (Zr) i Disable Device (Int) sprawdzilo sie? Bo tak testujemy to juz chyba od roku i juz tak sie przyzwyczailismy, ze zapomnielismy, ze mielismy po prostu sprawdzic, czy to bedzie dzialalo i jak.
5. Do nastepnej sesji (czytaj: do lutego) chce oprocz wyliczonego dokladnie Waszego ekwipunku noszonego na sobie (i tego ktory bedziecie chcieli zalozyc na siebie po dokopaniu sie w koncu do tej zbrojowni) i opisanego co chcecie zrobic z tym, czego na siebie nie zalozycie.
Zyczyc powodzenie na ta mniej przyjemna sesja niz nasza. Remember: Green is best. Orc rulz.
MaaDmaN


3 Styczen 2007
No i doczekalismy sie nowego roku, z tej okazji dobrych polowan i duzo expa. Uploaduje nowe informacje - 3 mapki schematyczne.
MaaDmaN


30 Listopad 2006
Karty we wszelkich wersjach sa juz gotowe na amen. Ostatnio spotkalismy sie z problemem pokroju "co robic gdy w druzynie nie ma maga a ta druzyna osiaga wyzsze poziomy". Otoz jak dobrze wiemy wyzwania w calym AD&D sa tworzone z zalozeniem istnienia 4 osobowej druzyny skladajacej sie z osob pelniacych funkcje kleryka (kaplan, druid, bard, osoba dysponujaca magia objawien i czarami leczacymi w stopniu barda); lotrzyka (lotrzyk, rzadko bard, multiclassowy lotrzyk); wojownika (wszelkie walczace w zwarciu lub na odleglosc przy pomocy dowolnego oreza) oraz maga (czarodzieja wtajemniczen- wiziarda lub sorcerera ewentualnie podobnych klas dysponujacych analogicznymi mocami). Kazda druzyna, ktora sie wylamuje ma problemy. Wy tego problemu nie macie. No, prawie. Nie macie problemu poki nie spotkacie na swojej drodze maga lub kaplana, z ktorym bedziecie musieli walczyc a ktory nie bedzie duzo slabszy od Was. Wraz z tym jak zdobywacie potege da sie zauwazyc, ze wszelkie wyzwania w ktorych przeciwnicy posluguja sie orezem nie stanowia dla Was tak na prawde problemu (kosmiczne wartosci AC, fast healing). Nie licze Aloryi ale wiadomo w czym rzecz. Chodzi o to, ze wyzwania dziela sie dla Was zerojedynkowo. Albo wygrywacie z palcem w dupie albo zbieracie twardy wpierdol. To zle. Kombinuje i kombinuje jak tu wybrnac ale po prostu to nie jest mozliwe- postacie walczace zawsze beda mogly Wam cmoknac (z wyjatkiem koxow pokroju Arca Galathari czy wlasnie Aloryi, ale to sa juz praktycznie magowie, ktorzy rzucaja na atak). Z drugiej strony 15 poziomowy mag (takiego powinniscie ewentualnie spotkac) jest w stanie wlasciwie polozyc Was obu jednym zakleciem. Czasem dwoma. O kaplanie nie wspomne bo od poczatku bylo wiadomo, ze taki przeciwnik bedzie koszmarem dla Was obu. Ale nie w tym rzecz, bo rozwodzic sie dlaczego tak jest nie trzeba, od poczatku wiedzielismy, ze gdy bedziecie mieli rasy ECL+6 to CR nic nie bedzie nam mowil.
Jak wiec zaradzic zaistnialej sytuacji? Myslalem, myslalem i namyslilem sie, jest kilka sposobow w jakie moznaby bylo sprawic, ze bedzie lepiej. Dlaczego trzeba radzic? Bo gdy dojdziecie do epika nie bedziecie w stanie bez maga zabic wiekszosci potworow. I bedzie zmula, ze postacie nic nie umieja, choc sa bardzo fajne. Moje propozycje:
-Arachael, ktory jest wiz/cle/mth staje sie czlonkiem druzyny. Oczywiscie nie ja bede dobieral mu czary (to by bylo bez sensu, bo albo bylby hiperuzyteczny albo bezuzyteczny). Czary bedziecie mu dobierali Wy i to Wy bedziecie z nim ustalali kiedy ma ich uzywac i pod jakimi warunkami. Oczywiscie to tworzy troche dzika sytuacje, gdzie gracze prowadza trzy postacie. No ale jakims rozwiazaniem to jest. Plus: nie jest to rozwiazanie skomplikowane.
-Zaczerpniemy z L2 system subow i pozwolimy jednemu z Was lub obu na otwarcie rownorzednie drugiej klasy. Oczywiscie w jakis sposob odbywalalby sie zamiana miedzy dwoma "mechanicznymi" wersjami postaci. Np. Xerrox bylby w jednej wersji mnichem/time breakerem a w drugiej sorcererem / master of the unseen hand. Zalozmy. Problemy, jakie to rozwiazanie ze soba niesie sa oczywiste: postac w drugiej wersji moze nagle zyskac umiejetnosci, ktorych nie miala (w miare logiczne) ale na przyklad wiedza postaci? Przerzucanie klas, zeby uwarzyc eliksir? Hmm, jakis limit musialby byc jak czesto mozna to robic. Albo korzystanie z takiego suba pod warunkami dyktowanymi przez jakis artefakt. Wtedy sub bylby zrobiony na drugiej karcie postaci.
-Artefakt, ktory negowalby Wasze problemy (umozliwialby uzycie magii lub negowalby odpornosc na niemagiczne ataki potworow). Problem: zdobyc cos takiego, nie stracic i to mogloby byc ostro zbyt mocne i zbyt banalne rozwiazanie Waszych problemow.
Pomyslcie.
MaaDmaN


08 Pazdziernik 2006
Pracuje obecnie nad nowa wersja karty, ktorej tyl takze bedzie mial postac kolumnowa, ktora lepiej sie drukuje. Wszelkie sugestie przyjmuje na runekennera. Poki co zrobiona jest lewa kolumna z expem, ekwipunkiem ochronnym, tabela posiadanych przedmiotow i majatkiem ruchomym. Nizej planuje dodac majatek nieruchomy. Tabelka z ekwipunkiem na sobie zostala przeniesiona na lewo i wchlonieta przez tabele przedmiotow. Mysle, ze na plus to wyjdzie, poniewaz nikt nie pisze pierdol w tabeli na karcie, a przedmioty, ktore macie przy sobie w plecaku hevarda badz jakiejs porecznej torbie oznaczamy utilities i notujemy na oddzielnej kartce. Usunalem takze z sekcji ekwipunku na sobie Armor i Shield gdyz one i tak sa wpisane wyzej. Szczegolnie prosze Was o opinie na temat tego, czy magia i sekcja czarow w takiej okrojonej postaci jak obecnie powinna zostac na karcie postaci, czy raczej uwazacie, ze jesli ktos juz uzywa mocy/czarow powinien miec trzecia strone karty postaci z dokladna i szczegolowa karta zaklec.
MaaDmaN


04 Pazdziernik 2006
No wiec tak sie zlozylo jak sie zlozylo, po ponad roku absencji wrocilem do prowadzenia AD&D. Od razu wypuscilem nowa karte (byc moze ja nawet tu umieszcze), kilka dodatkow i kilka zmian. Wczesniej gralem w Warhammera 2ed (pewnie dalej bede gral), planuje takze GURPSa w swiecie WH. Poki co prowadze 2 sesje dedekowe dla 4 graczy: Radka, Czarnego, Hrynka oraz Schena, dwoch ostatnich pamietacie z dawnych czasow. Druga sesja dotyczy tylko Hrynka i Schena i zostala przerzucona z WH na AD&D 3.5 gdyz ich postaciom w WH skonczyly sie mozliwosci rozwoju. Strona zostanie zaktualizowana so stay in touch.
MaaDmaN


01 Czerwiec 2005
Nie prowadze wiecej AD&D. Moze kiedys. Poki co Planescape na mechanice Warhammera. Jak ktos ma ochote na RP na descu to moze sie zglosic. 1 rozwiniecie oczywiscie... Jesli macie jednak ochote na AD&D od 1lvl to swiat faerun, ECL max +2, nic, co ma atr adj. wiekszy niz +2 i kare wieksza niz -4, bez klas Geomancer, Hammer of moradin, Spellthief, Frienzied Berserker (chodzi o Supreme power attack nie o szal), Schapechanger (czyli Master of many forms), Fochlucan Lyrist, Mind Spy, Nature's Warrior i Warschaper. Te klasy sa przegiete, godza w rownowage gry i za zadna cholere nie mozna nimi grac. Wybor jest wasz, so choose wisely.
MaaDmaN


29 Maj 2005
No wiec znowescie sie powybijali :-) Nastepna sesja wedle waszych (nie moich) ustalen orietuje druzyne na charakter DOBRY. Dumbo bedzie cormyrczykiem paladynem, Hryniek niziolkiem ktory nie widzial na oczy niziolka, wychowanym przez gnomy, ktory mysli, ze jest gnomem, nastawionym na bron palna lotrzykiem, Sch3n czyms kaplanowatym lub magiem, ustalcie miedzy soba i dajcie mi info asap zebym mogl tu dac jakby ktos mial watpliwosci. Zaczynacie na 1 lvl i tym razem bez ZADNYCH amuletow. Rasy o ECL MAX +2 na standardzie wlaczania takowych do rozgrywki (kary). I zadnych herezji.
New info: Miszman declared to play a druid. Co powiecie na wyeliminowanie blefu, dyplomacji, wyczucia pobudek z gry a na potrzeby zdolnosci i cyfer wprowadzenia um. Persuasion (Cha) ktora bedzie polaczeniem bluff, diplomacy, intimidate, sense motive?
MaaDmaN


7 Maj 2005
Notka z 8 Maja: Jesli chcecie kontynuacje epika z innymi amuletami od Tarczowego Wiecu roku dzikiej magii (tu wysoki poziom prowadzenia gwarantuje bo to mam) to 13 lvl, tyle expa ile mieliscie poprzednio, 30pkt. kasa 100%. Wiec wybierajcie, uprzedzam, ze nie mam pomyslu na inna kampanie. A optymalnie byloby znalezc innego mg...
No i tyle widzieli kampanie Epic, zjebaliscie sprawe, a nie ma kto prowadzic. Chyba wiec znow bede ja (chociaz chcialbym pograc), prowadzenie nie bedzie wiec takie super jak bylo, bo nie mam za bardzo weny do niego (a i wiekszosc dobrych pomyslow wrzucilem wlasnie do epica), jednak na pewien poziom mozecie liczyc. Kampania bedzie sie zaczynala na 15 lvl (na tym skonczyliscie poprzednio), macie rowno tyle xpa ile potrzeba na ow level. Max EPP +3 po konsultacji z MG do +8 (zakaz laczenia ECLow, tj. nakladania szablonow z ECL na inna istote o ECL wyzszym niz +0). 30pkt. na poczatek standardowe zasady. Nie ma od tej kampanii atrybutu Swoboda na zbrojach. Mithrilowa koszulka kolcza ma 5% niepowodzenia. Do gry dopuszczone sa 3 podstawki, complete'y i za moja zgoda inne gowno jak mi powiecie co to robi i dopuszcze. W bio nalezy umiescic zapis jak postac zostala legenda. Poczatek kampanii bedzie raczej ustawiony, przygotujcie sie, ze troche na wodzie czasu spedzicie. Rozpisane staty postaci z wyliczeniem ekwipunku i bio prosze dostarczyc na moj mail. Zastrzegam sobie prawo do odciecia od gry postaci, ktora drastycznie naruszalaby rownowage gry jednakowoz bedac zgodna z zasadami. Mam nadzieje ze podejscie do prowadzenia pt. 'nie chcem ale muszem' mi przejdzie, moze pod wplywem waszej gry. Kampania bedzie luzniejsza, wolne pvp, bez jakis cholernych fanatykow tylko prosze. Stawiamy glownie na RP.
MaaDmaN


25 Marzec 2005
Nocka bedzie z Niedzieli Wielkanocnej na Lany poniedzialek. O 18 start, o 17 sie ustawiamy na przystanku pod XVI LO i idziemy do zabki zakupic prowiant.
Revision Sense'a Teraz Sense + Search + Read lips == Awarness (wis).

MaaDmaN


15 Marzec 2005
Uptade v. 1.03 :( Sprawdzilem ekwipunek, dokladne modyfikacje dotycza przewaznie wagi przedmiotow, ktora ulegla wielkiemu obnizeniu i mam bardzo zla wiadomosc dla magow: Miszman mial racje, Koszulka Kolcza ma 10% szanse niepowodzenia czaru, gdyz jej bazowa wynosi 20%.
Uptade W 3,5 nie istnieja pierscienie do rzutow obronnych! Znaczy istnieja, ale nie tak, ze do wytrwalosci lub refleksu. Daja one premie z odpornosci lub usprawnienia do rzutu np.: przeciw efektom ognia, lodu, elektrycznosci, kwasu, trucizny, wzorcom, efektom wplywajacym na umysl itd. Trzeba sprecyzowac. Kosztuja dalej kw. premii * 250sz. Wywalic wiec takowe pierscienie i wpisac sobie cos innego za ta cene. Albo sprecyzowac przeciw czemu daja premie. Przedmioty dajace premie do umiejetnosci kosztuja teraz kw. premii * 100. Wiec Razgela helm daje teraz +5 i kosztuje 4000 [daje jeszcze atut tropienie]. Wszystko co dawalo +10 i kosztowalo 2000 daje +5 i kosztuje 2500. Nie mozna miec wyzszej premii ze zwyklego itemu niz +10, ktora kosztuje 10000.
1. Mam dla was karty, dla kazdego, jest literowka w Search, juz przeze mnie poprawiona w pliku, nastepne wersje beda juz 1.7 czyli no w sumie juz skonczone, jesli ktos mialby sugestie co do poprawek to mowcie.
2. Nocke planujemy, wstepnie 28/29 czyli z Lanego Poniedzialku na Wtorek. Ewentualny termin alternatywny jest z 27/28 czyli z Wielkanocy na Lany Poniedzialek. Sesja raczej odbedzie sie u Schenzee'a gdyz watpie, zeby moi starzy sie zgodzili. Ewentualne ustalenia na gg. Informuje zebyscie juz zaczeli gadac ze starymi i zeby nie bylo wala, ze ktos nie moze.

MaaDmaN


12 Marzec 2005
Nowe zmiany, przeglosowane zostalo sciagniecie dwoch umiejetnosci: Ukrywania i Cichego poruszania sie w jedna- Stealth. Jest to umiejetnosc dwuaspektowa, rzuca sie na nia tam, gdzie normalnie rzucaloby sie na Ukrywanie albo na Ciche poruszanie sie. Przeciw niej jest rzut na Sense, sciagniecie Zauwazania i Nasluchiwania oraz kombinacji innych zmyslow (nie w tak wielkim stopniu ale jednak, np. intuicji, wechu, 6 zmyslu etc.). Takze uzywanego jako obie te umiejetnosci. Jesli jakas rasa ma premie do obu tych umiejetnosci ma pelna premie do nowej- sciagnietej. Jesli ma premie tylko do jednej (np. tylko do Ukrywania albo tylko do Nasluchiwania) dodaje polowe tej premii (przynajmniej 1) do nowej umiejetnosci. Sciagnalem takze Disable Device i Pick Lock. Dlaczego? Glupota jest, zeby ktos, kto potrafi rozbroic genialna pulapke mechaniczna z kilkunastoma zapadniami i bardzo skomplikowanym mechanizmem nie potrafil rozbroic setki razy prostszego zamka. We wszystkich edycjach DD procz trzeciej byla to jedna umiejetnosc. Niech wiec jedna zostanie. Od razu zaznaczyc nalezy, ze nie bedzie juz rzutow na zauwazenie / uslyszenie czegos co sie nie ukrywa, co nie jest ukryte lub co sie nie skrada (ew. nie trwa w bezruchu i bezglosie) w promieniu widzenia postaci. Czyli jesli cos/ktos nie podejmuje krokow w celu bycia niewidzianym/nieslyszanym jest zauwazany i slyszany automatycznie. Likwiduje to sytuacje 'nie widze mojego kumpla 3m ode mnie bo wyrzucilem jedynke'. Zmysly sa teraz bardziej w klimacie gry, a nie w mechanice.
Podsumowujac: Ukrywanie + Skradanie == Stealth (Zr*).
Zauwazanie + Nasluchiwanie == Sense (Wis) [kombinacja takze innych zmyslow, ktore sie wyostrzaja, nie tylko sluchu i wzroku]
Otwieranie zamkow + Unieszkodliwianie Urzadzen == Disable Device (Int w przypadku pulapek, Zr w przypadku zamkow).
Premie rasowe licza sie w pelni jesli daja do obu scalonych umiejetnosci, a w polowie jesli tylko do jednej (przynajmniej 1). Atuty ktore dawaly do jednej z tych umiejetnosci daja pelne premie do nowej umiejetnosci. Sa to po prostu umiejetnosci dwuaspektowe. Czytanie z warg, ktore w 3,5 zostalo podciagniete pod test Zauwazania jest teraz testem Sense.
Jesli ktoras z waszych postaci ma obie te umiejetnosci moze uzyc rang z drugiej dowolnie, jakby miala tyle wolnych.

MaaDmaN


17 Luty 2005
Reaktywacja strony. Poprawilem herezje w zmianach Smoczego Potomka na cos grywalnego, wypieprzylem w cholere fechmistrza i statystyki Haluetha jeszcze z czasow Dyvers, poprawilem opisy Ski'riiva i Laudu, dodalem Serikhai i Livka. Zmienilem tez logo, planuje kompletna reaktywacje strony. Bedzie tu sie duzo dzialo, Dumbo napisze poprawki do naszego humoru, ktory czasami nam sie przypadkiem zdarza (ma lepsza pamiec niz ja) a ja bede tu poddawal pod dyskusje rozne rzeczy. Opisywanie tu sesji mija sie moim zdaniem z celem, ale wazne informacje na pewno sie pokaza. Co do odpowiedzi na tu zamieszczone rzeczy walic do mnie na gg. Zmiany i tak wysylam kazdemu na mail. Ostatnio najwieksza jest to, ze zawieszamy epika, poki nie wejdziemy kompletnie w edycje 3,5. Wymaga to, zebyscie przeczytali podr. gracza do 3,5 i podr. mistrza. Schen ma oba. Ja postaram sie takze w miare szybko je przerobic na pamiec i rozwiaz wszelkie watpliwosci. Liste wszystkich moich zmian (a jest ich delikatnie mowiac duzo) wysylam wam na bierzaco, bedzie ona tu dostepna, z wyjatkiem Shapeshifta i Dyplomacji, sa to zmiany autorskie by Rich Burlew, do ktorych zamieszczania nie mam prawa. Wyslalem wam je jednak i bedziemy sie do tego stosowac. W zmianach i dodatkach bedzie takze lista rzeczy zakazanych, ktorych nie ma i ni cholery nie bedzie, postaram sie, by byly tam uzasadnienia. Moje wlasne zmiany takze tam wrzuce. Jestem niemal na 100% pewien, ze po bitwie w Narfell, ktora zawalil Vihr z Razgelem bedzie przeliczenie postaci na 3,5 [nie mozecie ich drastycznie zmieniac, tylko dostosowac do nowych mozliwosci] z jednoczesnym skresleniem prestizowki avp. Awatar nie ma sensu w momencie, gdy jest was 5ciu. Ta klasa miala na celu zrobienie z 3 graczy 4, zeby mozna bylo dawac normalne wyzwania. Teraz jednak zonk, trza to odkrecic. Bedziecie mogli zamiast awatara wziac dowolna klase na normalnych zasadach. Przeliczymy po bitwie takze ekwipunek, jest teraz 1 miesiac roku 1373, czyli Roku Upadlych Bostw. Kazdy przed wielka bibliotek Narfellska chce cos zrobic, wiec przeliczenie idealnie. Potem ruszacie, by zostac legendami. W zmianach i dodatkach beda zasady dotyczace legend i herosow, nieco inne, zeby was zainteresowac powiem, ze legendy umieraja dopiero przy -15. Beda tam takze zasady karmy i punktow przeznaczenia, ktore postanowilem ujawnic. Bedzie takze podstrona dla kazdego z was [fajnie, nie? :P], na ktorej bedzie wasz exp i inne info. Niniejszym zobowiazuje was tez do przesylania mi po kazdym rozdysponowaniu skarbow dokladnej wartosci waszego majatku. W zasadach bedzie nadmieniony fakt, ze majatek mozecie miec i milionowy, ale nosic mozecie na sobie tyle magii, ile moze w sz postac na waszym lvl, reszte mozecie wydac na wpisywanie czarow do ksiag, reasearchy czarow, czarow rzucanie na was [ach to wskrzeszenie :P] i inne pierdoly, jak zamki czy burdele [joke :P]. Ale ja mam wiedziec, ile czego macie :P Takze lista zuzywalnych przedmiotow mag (liczaca sie do eq. ktore macie na sobie) ma byc u mnie na mailu przed kazda sesja. Dotyczy to szczegolnie Dumba i magow [i ich zwojow :P], razem z poziomami czarujacego na zwojach etc. No i to by bylo na tyle. Nastepna sesja epika 27.02 wstepnie.
Peace.

MaaDmaN


Kolor zielony jest zarezerwowany dla editów administracyjnych.
My beloved player, I've got a story to tell...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bloog-o-howrse.pun.pl www.kfor.pun.pl www.roxoria.pun.pl www.java-fon.pun.pl www.newunion.pun.pl